Voor deze stevige en verantwoordelijke functie zijn we op zoek naar een bevlogen wedstrijdsecretaris.

Tot de kerntaken van de wedstrijdsecretaris behoren

• Eerste en in principe enige contactpersoon met de Competitieleider van Rugby Nederland,
  • Eerste en in principe enige contactpersoon met Wedstrijdsecretariaten van andere clubs.
  • Het uitnodigen van tegenstanders en scheidsrechters volgens het wedstrijdschema van Rugby Nederland.
  • Afstemmen mogelijke afgelastingen en verplaatsingen of verschuivingen van wedstrijden met veldcoördinator, trainers, aanvoerders en teammanagers intern MRC, wedstrijdsecretariaten van andere clubs en Competitieleider van Rugby Nederland.
  • Samen met Scheidsrechterverantwoordelijke zorgen voor het inplannen en aanwezig zijn van scheidsrechters voor wedstrijden waarvoor geen scheidsrechter door Rugby Nederland wordt ingedeeld.
  • Vraagbaak voor kwesties omtrent Voorschrift Wedstrijdwezen.
  • Verantwoordelijk voor het afhandelen en eventueel indienen van claims via E-rugby.
  • Begeleid de jeugdcoördinator bij vragen aangaande wedstrijdsecretariaat en maakt ze wegwijs binnen Rugby Nederland voor wat betreft wedstrijdsecretariaat.  (Dit laatste is geheel afhankelijk van hoe we het wedstrijdsecretariaat verder gaan vormgeven. 1 voor de hele club, of 1 voor jeugd en 1 voor senioren.]
  • Onderhouden van goede contacten en overleg met trainerstaf, aanvoerders en teammanagers.

Functie-eisen

• Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels.
  • Goed in omgang en benaderbaar.
  • Aanleg voor en affiniteit met administratieve taken.
  • Flexibel en stressbestendig.

Reacties graag naar secretaris@maastrichtrugby.nl of maak je interesse mondeling kenbaar bij een van de bestuursleden.